Oferujemy oprogramowanie sprzedażowe dla firm.

Pomożemy w doborze odpowiedniego oprogramowania dla Twojej firmy – zajmujemy się instalacją oraz późniejszym serwisem.

INSERT

Sprzedaż i magazyny

Subiekt nexo

Nowoczesny, intuicyjny system obsługi sprzedaży i magazynów.

Subiekt nexo PRO

Rozszerzona wersja systemu sprzedaży wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.

Subiekt GT

Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.

Subiekt GT Sfera

Otwarty system sprzedaży, gotowy na rozbudowę o potrzebne firmie rozwiązania.

Sprzedaż internetowa

vendero

Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.

Sello

System sprzedaży w serwisach aukcyjnych, współpracujący z Subiektem GT/nexo.

Szybka sprzedaż (POS)

Subiekt Sprint 2

System szybkiej sprzedaży detalicznej, ściśle zintegrowany z Subiektem GT/nexo.

Fakturowanie

Subiekt 123

Przyjazna i łatwa w obsłudze aplikacja do wystawiania faktur i paragonów online.

CRM i obsługa klienta

Gestor nexo

Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.

Gestor nexo PRO

Rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.

Gestor GT

System zarządzania relacjami z klientami, współpracujący z Subiektem GT.

Gestor GT Sfera

Otwarty, gotowy na rozbudowę system zarządzania relacjami z klientami.

Księgowość i finanse

Pełna księgowość

Rewizor nexo

Nowoczesny system finansowo-księgowy do sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Rewizor nexo

Nowoczesny system finansowo-księgowy do sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Rewizor GT

System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości.

Rewizor GT Sfera

Otwarty system finansowo-księgowy, który można rozbudowywać o własne rozwiązania.

Księga przychodów i rozchodów

Rachmistrz nexo

System do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego.

Rachmistrz nexo PRO

Rozszerzona wersja systemu do obsługi uproszczonej księgowości, wzbogacona o dodatkowe rozwiązania.

Obsługa biura rachunkowego

Biuro GT

Kadry i płace

Gratyfikant nexo

Intuicyjny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.

Gratyfikant nexo PRO

Rozszerzona wersja systemu
kadrowo-płacowego, umożliwiająca dodawanie własnych rozwiązań.

Gratyfikant GT

Nowoczesny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.

Gratyfikant GT Sfera

Otwarty system
kadrowo-płacowy umożliwiający tworzenie własnych rozszerzeń.

COMARCH

Comarch ERP Optima START Mikrofirma

to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.

Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:

  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

Comarch ERP Optima START Mała Firma

to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów.

Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera:

  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł Księga Podatkowa,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej.
  • moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

Comarch ERP Optima START Firma

to specjalna propozycja dla małej firmy handlowej, która za atrakcyjną cenę otrzymuje kompleksowe rozwiązanie z wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Moduł zapewnia również proste prowadzenie wielu magazynów, automatyczne generowanie faktur z kilku dokumentów magazynowych, kompletacje towarów, obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dodatkowo pakiet zawiera łatwy w obsłudze moduł fakturujący. Ponadto dzięki połączeniu Modułu Handel z internetową galerią handlową wszystko.pl możliwe jest rozpoczęcie bezpłatnej sprzedaży towarów w Internecie za pośrednictwem tego portalu.

Comarch ERP Optima START Firma zawiera:

  • moduł Handel,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł CRM,
  • sprzedaż poprzez internetową galerię handlową Wszystko.pl,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej,
  • moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

WAPRO Fakturka

Prosty program do szybkiego fakturowania

Program został stworzony dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur lub paragonów miesięcznie.

  • Zarządzanie sprzedażą – system umożliwia obsługę jednej firmy na jednym stanowisku, dlatego będzie bardzo przydatny zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach.
  • Brak zarządzania magazynem– program przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej, ewentualnie do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia.
  • Łatwe użytkowanie – instalacja programu odbywa się automatycznie po włożeniu płyty instalacyjnej i zajmuje kilkanaście sekund. Dzięki prostocie instalacji i użytkowania program nie sprawia kłopotu nawet użytkownikom nie mającym wcześniej do czynienia z fakturowaniem.

WAPRO Mag

WAPRO Mag wspomaga wszystkie aspekty działalności handlowej firmy

  • Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja wszystkich procesów zawiązanych z transakcjami sprzedaży (ustalenia cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności)
  • Zarządzanie magazynem – prowadzenie ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzanie gospodarką magazynową firmy. Szereg narzędzi do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.
  • Zarządzanie relacjami z klientem CRM – zarządzanie zadaniami, kontaktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta
  • Moduł finansowy – umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów.

INSOFT

PC-Market

Jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem, supermarketem, hurtownią oraz siecią sklepów. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Posiada bardzo bogaty moduł analiz i raportów.

Współpracuje z większością dostępnych na rynku kas, drukarek fiskalnych, a także wszelkiego rodzaju sprzętu jaki można spotkać w placówkach handlowych (wagi etykietujące, weryfikatory cen, kolektory danych, drukarki). W połączeniu z modułem centralnym, Konsolą Kupca, umożliwia sprawne zarządzanie siecią sklepów.

Wśród ponad 3 tysięcy użytkowników PC-Market są pojedyncze placówki handlowe, małe sieci sklepów obsługiwane zdalnie z centrali oraz większe sieci sklepów niezależnych z centralnym zarządzaniem za pomocą Konsoli Kupca. PC-Market 7 to połączenie nowoczesnej technologii oraz kilkunastu lat doświadczenia i ciągłego doskonalenia produktu zgodnie z potrzebami właścicieli sklepów.

PC-Pos

PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).

Oferujemy wiele wersji programów przeznaczonych do obsługi stanowisk sprzedaży, m. in.:

  • PC-POS – program przeznaczony dla stanowisk pracujących w środowisku MS Windows lub Linux
  • PC-POS Premium – program dla systemów kasowych z wieloma stanowiskami kasowymi
  • PC-POS SCO – program do prowadzenia sprzedaży na samoobsługowych kasach typu Self-Check-Out
  • Mini-Market – program dla zintegrowanych stanowisk kasowo-magazynowych
  • PC-Petrol – program przeznaczony do kompleksowej obsługi stacji paliw
  • PC-Gastronom – program dla gastronomii
  • mPOS – aplikacja sprzedażowa na systemy Android