Oferujemy oprogramowanie sprzedażowe dla firm.
Pomożemy w doborze odpowiedniego oprogramowania dla Twojej firmy – zajmujemy się instalacją oraz późniejszym serwisem.
INSERT
Sprzedaż i magazyny
Subiekt nexo
Nowoczesny, intuicyjny system obsługi sprzedaży i magazynów.
Subiekt nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu sprzedaży wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.
Subiekt GT
Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.
Subiekt GT Sfera
Otwarty system sprzedaży, gotowy na rozbudowę o potrzebne firmie rozwiązania.
Sprzedaż internetowa
vendero
Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.
Sello
System sprzedaży w serwisach aukcyjnych, współpracujący z Subiektem GT/nexo.
Szybka sprzedaż (POS)
Subiekt Sprint 2
System szybkiej sprzedaży detalicznej, ściśle zintegrowany z Subiektem GT/nexo.
Fakturowanie
Subiekt 123
Przyjazna i łatwa w obsłudze aplikacja do wystawiania faktur i paragonów online.
CRM i obsługa klienta
Gestor nexo
Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.
Gestor nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.
Gestor GT
System zarządzania relacjami z klientami, współpracujący z Subiektem GT.
Gestor GT Sfera
Otwarty, gotowy na rozbudowę system zarządzania relacjami z klientami.
Księgowość i finanse
Pełna księgowość
Rewizor nexo
Nowoczesny system finansowo-księgowy do sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Rewizor nexo
Nowoczesny system finansowo-księgowy do sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Rewizor GT
System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości.
Rewizor GT Sfera
Otwarty system finansowo-księgowy, który można rozbudowywać o własne rozwiązania.
Księga przychodów i rozchodów
Rachmistrz nexo
System do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego.
Rachmistrz nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu do obsługi uproszczonej księgowości, wzbogacona o dodatkowe rozwiązania.
Obsługa biura rachunkowego
Biuro GT
Kadry i płace
Gratyfikant nexo
Intuicyjny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.
Gratyfikant nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu
kadrowo-płacowego, umożliwiająca dodawanie własnych rozwiązań.
Gratyfikant GT
Nowoczesny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.
Gratyfikant GT Sfera
Otwarty system
kadrowo-płacowy umożliwiający tworzenie własnych rozszerzeń.
COMARCH
Comarch ERP Optima START Mikrofirma
to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.
Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.
Comarch ERP Optima START Mała Firma
to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów.
Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera:
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł Księga Podatkowa,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej.
- moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.
Comarch ERP Optima START Firma
to specjalna propozycja dla małej firmy handlowej, która za atrakcyjną cenę otrzymuje kompleksowe rozwiązanie z wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Moduł zapewnia również proste prowadzenie wielu magazynów, automatyczne generowanie faktur z kilku dokumentów magazynowych, kompletacje towarów, obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dodatkowo pakiet zawiera łatwy w obsłudze moduł fakturujący. Ponadto dzięki połączeniu Modułu Handel z internetową galerią handlową wszystko.pl możliwe jest rozpoczęcie bezpłatnej sprzedaży towarów w Internecie za pośrednictwem tego portalu.
Comarch ERP Optima START Firma zawiera:
- moduł Handel,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł CRM,
- sprzedaż poprzez internetową galerię handlową Wszystko.pl,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej,
- moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.
WAPRO Fakturka
Prosty program do szybkiego fakturowania
Program został stworzony dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur lub paragonów miesięcznie.
- Zarządzanie sprzedażą – system umożliwia obsługę jednej firmy na jednym stanowisku, dlatego będzie bardzo przydatny zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach.
- Brak zarządzania magazynem– program przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej, ewentualnie do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia.
- Łatwe użytkowanie – instalacja programu odbywa się automatycznie po włożeniu płyty instalacyjnej i zajmuje kilkanaście sekund. Dzięki prostocie instalacji i użytkowania program nie sprawia kłopotu nawet użytkownikom nie mającym wcześniej do czynienia z fakturowaniem.
WAPRO Mag
WAPRO Mag wspomaga wszystkie aspekty działalności handlowej firmy
- Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja wszystkich procesów zawiązanych z transakcjami sprzedaży (ustalenia cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności)
- Zarządzanie magazynem – prowadzenie ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzanie gospodarką magazynową firmy. Szereg narzędzi do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.
- Zarządzanie relacjami z klientem CRM – zarządzanie zadaniami, kontaktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta
- Moduł finansowy – umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów.
INSOFT
PC-Market
Jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem, supermarketem, hurtownią oraz siecią sklepów. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Posiada bardzo bogaty moduł analiz i raportów.
Współpracuje z większością dostępnych na rynku kas, drukarek fiskalnych, a także wszelkiego rodzaju sprzętu jaki można spotkać w placówkach handlowych (wagi etykietujące, weryfikatory cen, kolektory danych, drukarki). W połączeniu z modułem centralnym, Konsolą Kupca, umożliwia sprawne zarządzanie siecią sklepów.
Wśród ponad 3 tysięcy użytkowników PC-Market są pojedyncze placówki handlowe, małe sieci sklepów obsługiwane zdalnie z centrali oraz większe sieci sklepów niezależnych z centralnym zarządzaniem za pomocą Konsoli Kupca. PC-Market 7 to połączenie nowoczesnej technologii oraz kilkunastu lat doświadczenia i ciągłego doskonalenia produktu zgodnie z potrzebami właścicieli sklepów.
PC-Pos
PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).
Oferujemy wiele wersji programów przeznaczonych do obsługi stanowisk sprzedaży, m. in.:
- PC-POS – program przeznaczony dla stanowisk pracujących w środowisku MS Windows lub Linux
- PC-POS Premium – program dla systemów kasowych z wieloma stanowiskami kasowymi
- PC-POS SCO – program do prowadzenia sprzedaży na samoobsługowych kasach typu Self-Check-Out
- Mini-Market – program dla zintegrowanych stanowisk kasowo-magazynowych
- PC-Petrol – program przeznaczony do kompleksowej obsługi stacji paliw
- PC-Gastronom – program dla gastronomii
- mPOS – aplikacja sprzedażowa na systemy Android