Oferujemy oprogramowanie sprzedażowe dla firm.

Pomożemy w doborze odpowiedniego oprogramowania dla Twojej firmy – zajmujemy się instalacją oraz późniejszym serwisem.

INSERT

SUBIEKT NEXO

to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut.

GESTOR NEXO

to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie.

RACHMISTRZ NEXO

to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie. Został wyposażony on w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

REWIZOR NEXO

to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza. Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.

GRATYFIKANT NEXO

to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji. Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.

SUBIEKT 123

to przyjazny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska i rosyjska – dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

VONDERO

to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu – szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat  tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

Zarezerwuj.pl

to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje telefoniczne, internetowe i złożone bezpośrednio na miejscu. Z kolei klienci zyskują możliwość łatwej i szybkiej rezerwacji , bez względu na to, gdzie przebywają. Zarezerwuj.pl pozwala szybko i niezawodnie zarządzać obsługą rejestracji, wyszukiwać wolne terminy i kontaktować się z klientem. Aplikacja automatyzuje te procesy i znacząco skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji. Dzięki temu rośnie zadowolenie klientów, komfort pracowników i przychody firmy.

Portal Biura

to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo i Rachmistrzem GT.

Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.
Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.

COMARCH

Comarch ERP Optima START Mikrofirma

to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.

Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:

  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

Comarch ERP Optima START Mała Firma

to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów.

Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera:

  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł Księga Podatkowa,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej.
  • moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

Comarch ERP Optima START Firma

to specjalna propozycja dla małej firmy handlowej, która za atrakcyjną cenę otrzymuje kompleksowe rozwiązanie z wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Moduł zapewnia również proste prowadzenie wielu magazynów, automatyczne generowanie faktur z kilku dokumentów magazynowych, kompletacje towarów, obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dodatkowo pakiet zawiera łatwy w obsłudze moduł fakturujący. Ponadto dzięki połączeniu Modułu Handel z internetową galerią handlową wszystko.pl możliwe jest rozpoczęcie bezpłatnej sprzedaży towarów w Internecie za pośrednictwem tego portalu.

Comarch ERP Optima START Firma zawiera:

  • moduł Handel,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł CRM,
  • sprzedaż poprzez internetową galerię handlową Wszystko.pl,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej,
  • moduł zabezpieczający Menadżer Licencji.

WAPRO Fakturka

Prosty program do szybkiego fakturowania

Program został stworzony dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur lub paragonów miesięcznie.

  • Zarządzanie sprzedażą – system umożliwia obsługę jednej firmy na jednym stanowisku, dlatego będzie bardzo przydatny zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach.
  • Brak zarządzania magazynem– program przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej, ewentualnie do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia.
  • Łatwe użytkowanie – instalacja programu odbywa się automatycznie po włożeniu płyty instalacyjnej i zajmuje kilkanaście sekund. Dzięki prostocie instalacji i użytkowania program nie sprawia kłopotu nawet użytkownikom nie mającym wcześniej do czynienia z fakturowaniem.

WAPRO Mag

WAPRO Mag wspomaga wszystkie aspekty działalności handlowej firmy

  • Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja wszystkich procesów zawiązanych z transakcjami sprzedaży (ustalenia cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności)
  • Zarządzanie magazynem – prowadzenie ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzanie gospodarką magazynową firmy. Szereg narzędzi do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.
  • Zarządzanie relacjami z klientem CRM – zarządzanie zadaniami, kontaktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta
  • Moduł finansowy – umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów.

INSOFT

PC-Market

Jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem, supermarketem, hurtownią oraz siecią sklepów. Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Posiada bardzo bogaty moduł analiz i raportów.

Współpracuje z większością dostępnych na rynku kas, drukarek fiskalnych, a także wszelkiego rodzaju sprzętu jaki można spotkać w placówkach handlowych (wagi etykietujące, weryfikatory cen, kolektory danych, drukarki). W połączeniu z modułem centralnym, Konsolą Kupca, umożliwia sprawne zarządzanie siecią sklepów.

Wśród ponad 3 tysięcy użytkowników PC-Market są pojedyncze placówki handlowe, małe sieci sklepów obsługiwane zdalnie z centrali oraz większe sieci sklepów niezależnych z centralnym zarządzaniem za pomocą Konsoli Kupca. PC-Market 7 to połączenie nowoczesnej technologii oraz kilkunastu lat doświadczenia i ciągłego doskonalenia produktu zgodnie z potrzebami właścicieli sklepów.

PC-Pos

PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).

Oferujemy wiele wersji programów przeznaczonych do obsługi stanowisk sprzedaży, m. in.:

  • PC-POS – program przeznaczony dla stanowisk pracujących w środowisku MS Windows lub Linux
  • PC-POS Premium – program dla systemów kasowych z wieloma stanowiskami kasowymi
  • PC-POS SCO – program do prowadzenia sprzedaży na samoobsługowych kasach typu Self-Check-Out
  • Mini-Market – program dla zintegrowanych stanowisk kasowo-magazynowych
  • PC-Petrol – program przeznaczony do kompleksowej obsługi stacji paliw
  • PC-Gastronom – program dla gastronomii
  • mPOS – aplikacja sprzedażowa na systemy Android